Summa sidvisningar

söndag 5 februari 2012

Sjukt go helg!

Hejhejhejhejhej!!!! Förlåt för riktigt dåligt uppdaterande, men jag har bara inte orkat, och inte haft nått att skriva om. Jag kan ju berätta om helgen iaf!

Fredag: Skolan, sen drog jag hem en kort stund och efter det tog jag och Jonte bussen in till nordstan för att se alla Frölundaspelare som kom dit och signerade osv. Efter det drog jag hem till pappa, och sen gjorde jag inget mer!

Lördag: Jag började dagen med att sälja gt, efter det drog jag till ishallen och kollade på när Jonte spelade match, dom vann med 6-3! :) Efter det drog jag hem en kort stund för att sen sticka ner till sundahallen och bowla med gött häng. Efter bowlingen (som jag vann!!!! :D) stack vi till Harry's och åt, sjukt nice! Jag stack hem till Jonte på kvällen, och jag sov där.

Söndag: Vaknade hos Jonte, chillade till 110% och sen drog jag hem till mamma!
 NU SKA JAG SOVA, GODNATT!!


Slänger in en bild från i fredags, Jonte och Fredrik Pettersson i Frölunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar