Summa sidvisningar

söndag 15 januari 2012

Svar på alla frågor!

Här kommer alla svar på frågorna:

"Känner du någon med ett öra?" - Haha, jag känner inte, men jag vet en som hade ett öra, men han har typ fått ett nytt eller vad man ska säga?

"Bästa kill-och-tjejkompis?" - Bästa killkompis är Jonathan och Victor :D Bästa tjejkompis är nog Becca!

"Bästa tv-program?" - "Two and a half men", helt klart!

"Bästa artist/band?" - Blink 182, Green Day, Sum 41.

"Bästa låt med det bandet?" - Blink: Ghost on the dancefloor. Green Day: One for the razorbacks.  Sum 41: Confusion and frustration in modern time.

"Vad gör du helst på fritiden?" - Jag är med kompisar, sitter vid datan och spelar musik!

"Onanerar du två gånger eller fem?" - Sju!

"Fruktsallad eller grädde?" - Fruktsallad

"Katt eller senap?" - Senapskatt?

"Kan du bita din stortå?" - Yes!

"Kan du slicka på din näsa?" - Nej </3

"Hur många gånger har du brutit lillfingernageln? - Eftersom att jag biter på mina naglar är dom för korta för att gå av, så inga!

"Gillar du rödvinssås?" - Yes, asgott!

"Vad brukar du äta när du äter på donken?" - Jag brukar äta teambox eller nån fet hamburgare :DD

"Är du rädd för jultomten?" - Nej, inte än!

"Vet du vem Trulle är?" - Nepp, men hälsa från mig! :D

"Gillar du att ha torra läppar?" - Nej :((((




SÅÅÅÅÅÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar